Sunday, 19 November 2017
Back You are here: Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η απληστία και πάλι, πάνω από το κοινό καλό …

‘’Η αχαλίνωτη φιλοδοξία της Volkswagen είναι κεντρικής σημασίας σε ό, τι διαμορφώνεται σήμερα ως ένα από τα μεγάλα σκάνδαλα της εποχής’’. Τα παραπάνω τονίζουν οι New York Times  για το θέμα που συγκλονίζει όχι μόνο τη Γερμανία αλλά όλον τον κόσμο.

O Martin Winterkorn, ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, βγήκε στο προσκήνιο πριν από τέσσερα χρόνια στο νέο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Τσατανούγκα του Τενεσί. Εκεί περιέγραψε μια τολμηρή στρατηγική. Η εταιρεία, είπε, ήταν στη μέση ενός σχεδίου για να υπερτριπλασιάσει τις πωλήσεις της στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσα σε μόλις μία δεκαετία.

"Μέχρι το 2018, θέλουμε η ομάδα μας να είναι στην κορυφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας," είπε στους δύο γερουσιαστές των Ηνωμένων Πολιτειών, τον κυβερνήτη του Τενεσί και τις άλλες προσωπικότητες που συγκεντρώθηκαν ….

‘’H τρέχουσα κρίση της Volkswagen έχει τις ρίζες της σε αποφάσεις που λαμβάνονται σχεδόν πριν από μια δεκαετία. Το 2007, εγκατέλειψε την τεχνολογία ελέγχου της ρύπανσης, που αναπτύχθηκε από τη Mercedes-Benz και th Bosch και χρησιμοποίησε δική της εσωτερική τεχνολογία’’, προσθέτει η διεθνούς κύρους εφημερίδα.

Ο στόχος  του κ. Winterkorn, του ‘’σκληρού’’ της εταιρείας, για να ξεπεράσει την Toyota ήταν να  ασκήσει τεράστια πίεση στους μάνατζέρ του για να εμφανίσει  ανάπτυξη στην Αμερική.

* Στη φωτογραφία που δημοσιεύουν οι NEW York Times, ο Martin Winterkorn, επιθεωρεί μια Porsche σε μια έκθεση αυτοκινήτων το 2008.

Subcategories

Σχετικά Άρθρα

 

Βιωσιμη Αναπτυξη - Εντυπη Εκδοση

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό "Βιώσιμη Ανάπτυξηπου έχει
σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την
πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας,
προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
 

  Κάντε Κλικ για να διαβάσετε το 13ο Τεύχος     

 

..

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Social Network