Sunday, 15 July 2018
Back You are here: Αρχική ΤΟ 10.. 10 τροφές που λένε αντίο στο λίπος

10 τροφές που λένε αντίο στο λίπος

Το σώμα μας αντιμετωπίζει τα τρόφιμα με διαφορετικούς τρόπους και αυτό έχει να κάνει με το πώς καίγεται και αποθηκεύεται το λίπος. Η πρωτεΐνη παράγει ένα θερμικό αποτέλεσμα έως και 30%, που είναι σαφώς υψηλότερο από τα άλλα δύο μακροθρεπτικά συστατικά: τα λίπη και τους υδατάνθρακες. Αυτό σημαίνει πως θα κάψετε περισσότερες θερμίδες για να χωνέψετε τις πρωτεΐνες απ’ ότι για την πέψη λιπών ή υδατανθράκων. Με άλλα λόγια, εάν τρώτε περισσότερες πρωτεΐνες, θα αυξήσετε τον μεταβολισμό σας. Προσπαθείτε να μην καταναλώνετε παραπάνω από 25 γραμμάρια υδατανθράκων τη μέρα καθώς αν καταναλώνετε πολλούς υδατάνθρακες, η ενέργεια από τα λίπη και τις πρωτεΐνες, θα αποθηκεύονται ως σωματικό λίπος.

Εάν θέλετε να κάψετε λίπος, τα παρακάτω φαγητά είναι η ιδανική επιλογή.

Σκόρδο

Το σκόρδο είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό, που μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης - μιας ορμόνης στρες που κάνει το σώμα σας να αποθηκεύει τις θερμίδες ως κοιλιακό λίπος.

Νερό

Η αφυδάτωση μπορεί να αυξήσει την αίσθηση της πείνας, οπότε μην σταματάτε να πίνετε νερό. Γνωρίζατε ότι μπορείτε να αυξήσετε τον μεταβολισμό του σώματός σας κατά 30% απλά πίνοντας ένα μεγάλο ποτήρι νερό;

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι ο σύμμαχός σας όταν θέλετε να κάψετε λίπος. Τα μονοακόρεστα λιπαρά στα αβοκάντο ενισχύουν τον μεταβολισμό, προστατεύοντας τα κύτταρα που παράγουν ενέργεια. Τα αβοκάντο βοηθούν επίσης στη μείωση των συστηματικών φλεγμονών και στην πρόληψη σακχάρου, που πιθανά οδηγήσει το σώμα σας στο να αποθηκεύει τις παραπάνω θερμίδες ως λίπος.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Στα λαχανικά, πρέπει να συμπεριληφθούν και τα λαχανάκια Βρυξελλών, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο και το κόκκινο λάχανο διότι περιέχουν το θρεπτικό στοιχείο σουλφοραφάνη, μια ουσία που διεγείρει την καύση λίπους ενζύμων.

Φρούτα

Πολλά φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη, ένα φυσικό σάκχαρο που μπορεί να επιβραδύνει την απώλεια βάρους. Ωστόσο, υπάρχουν διάφορα φρούτα που απαιτούν περισσότερες θερμίδες για να χωνευτούν απ' όσες έχουν. Τέτοια φρούτα είναι τα μήλα, τα βερίκοκα, τα ροδάκινα και τα αχλάδια."

Αμύγδαλα και άλλοι ξηροί καρποί

Ξηροί καρποί και αμύγδαλα, ειδικότερα, κόβουν την όρεξη πιο αποτελεσματικά. Τρώγοντας περίπου 24 αμύγδαλα, αρκούν για να σας κόψουν την όρεξη. Διαλέξτε ωμά, χωρίς γεύση και χωρίς αλάτι.

Βρώμη χωρίς ζάχαρη

Η βρώμη είναι μια φανταστική πηγή φυτικών ινών, που σας βοηθάνε να αισθάνεστε χορτάτοι περισσότερη ώρα. Επίσης βοηθάει στην απομάκρυνση της χοληστερίνης από το σώμα σας. Είναι ένα απ' τα καλύτερα πρωινά στη λίστα με τα τρόφιμα που καίνε λίπος.

Λιπαρά Ψάρια

Ο σολωμός και τα άλλα λεγόμενα 'παχιά ψάρια' περιλαμβάνουν υψηλά ποσοστά από Ω-3 λιπαρά οξέα, που απ' τη φύση τους καίνε τα λίπη. Επιπλέον μειώνουν το μέγεθος της λιπώδους μάζας στο σώμα σας. Πέρα απ' τον σολωμό, άλλα ψάρια πλούσια σε Ω-3 λιπαρά είναι το σκουμπρί, ο τόνος και η ρέγκα.

Γλυκοπατάτα

Οι γλυκοπατάτες είναι η καλύτερη πηγή αντιοξειδωτικών τροφίμων με Β-καροτένιο, μια ουσία που καταπολεμά το οξειδωτικό στρες και τις φλεγμονές που συνδέονται με αυξημένη αποθήκευση λίπους.

Αυγά

Τα αυγά έχουν την υψηλότερη βιολογική αξία σε πρωτεΐνη απ' ότι οποιοδήποτε άλλο φαγητό. Αυτό σημαίνει ότι τα αυγά υποστηρίζουν τις ανάγκες του σώματός σας για πρωτεΐνη, σας βοηθάνε να χτίσετε τους μύες σας, πράγμα που με τη σειρά του σας βοηθάει στο να καίτε λίπος. Τα αυγά είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Β12, μια θρεπτική ουσία για να διασπάται το λίπος".

 

Βιωσιμη Αναπτυξη - Εντυπη Εκδοση

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό "Βιώσιμη Ανάπτυξηπου έχει
σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την
πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας,
προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
 

  Κάντε Κλικ για να διαβάσετε το 13ο Τεύχος     

 

..

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Social Network