Sunday, 15 July 2018
Back You are here: Αρχική ΤΟ 10.. 10 συμβουλές για καλό ύπνο

10 συμβουλές για καλό ύπνο

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι, όλων των ηλικιών,  τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν πρόβλημα αυπνίας.   Η έλλειψη ύπνου έχει πολλά αρνητικά τόσο στην υγεία όσο και στην αντιμετώπιση των καθημερινών δύσκολων απαιτήσεων στην εργασία και στην ζωή γενικότερα. Τι πρέπει να κάνουμε να κοιμόμαστε καλύτερα;

Οκτώ ώρες ύπνου είναι απαραίτητες

Για την ανανέωση της σωματικής και της ψυχικής κατάστασης του ανθρώπου, 8 ώρες ύπνου είναι απαραίτητες.

Προσέχουμε το κρεβάτι, τη θερμοκρασία και τους θορύβους

Για έναν ιδανικό ύπνο το κρεβάτι μας πρέπει να είναι αναπαυτικό,  στο δωμάτιο να μην υπάρχουν θόρυβοι και η θερμοκρασία του δωματίου να είναι 18ο C.

Αποβάλλουμε το άγχος

Πριν κοιμηθούμε πρέπει να αφήσουμε στην άκρη ότι μας αγχώνει. Για να το επιτύχουμε μπορούμε να   μεταφερθούμε νοερά σε ένα άλλο ευχάριστο περιβάλλον. Στην αποβολή του άγχους βοηθούν και οι βαθιές αναπνοές και το τοπικό μασάζ στο σώμα μας.

Κάνουμε λίστα με τις εκκρεμότητες της επόμενης μέρας.

Με τον τρόπο αυτό απαλλασόμαστε προσωρινά από το άγχος για τις υποχρεώσεις της επόμενης μέρας. Θεωρούμε ότι τις ελέγχουμε αφού βάζουμε προτεραιότητές, τόσο στις επαγγελματικές όσο και στις κοινωνικές μας υποχρεώσεις.

Στο δωμάτιο που κοιμόμαστε να υπάρχει φυσικό φως.

Είναι καλύτερα να ξυπνάμε σε δωμάτιο με φυσικό φως και όχι σε σκοτάδι. Με φυσικό δηλαδή τρόπο.

Όχι σε φαί και κακές συνήθειες πριν τον ύπνο. Ναι στην ελαφριά γυμναστική.

Πριν τον ύπνο το στομάχι δεν πρέπει να είναι επιβαρυμένο με βαριά γεύματα, τσιγάρα, ποτά, καφέδες. Αντίθετα λίγη ήπια γυμανστική βοηθάει στο να κοιμηθούμε γρηγορότερα και καλύτερα.

Μόλις αισθανθούμε κουρασμένοι πρέπει να κοιμηθούμε αμέσως.

Όταν νιώσουμε πολύ κουρασμένοι πρέπει να πάμε αμέσως για ύπνο. Οι δουλειές που ενδεχομένως έχουμε μπορούν να γίνουν καλύτερα το πρωί της άλλης μέρας.

Πρέπει να απαλαχτούμε από ρολόγια και ξυπνητήρια

Όταν το ρολόι είναι στο οπτικό μα πεδίο μας εμποδίζει στο να κοιμηθούμε. Γι αυτό τα ρολόγια και τα ξυπνητήρια σε σημείο που δεν τα βλέπουμ

Ενεργοποιούμε το βιολογικό ρολόι μας

Κοιμόμαστε και ξυπνάμε καθημερινά ακριβώς τις ίδιες ώρες ώστε να ενεργοποιηθεί το βιολογικό μας ρολόι. Είναι πολύ σημαντικό γιατί με τον τρόπο αυτό κοιμόμαστε και ξυπνάμε μηχανικά.

Ζητάμε τη βοήθεια του γιατρού μας.

Αν οι αυπνίες παραμένουν παρ όλο που τηρούμε τις παραπάνω συμβουλές θα πρέπει να απευθυνθούμε σε εξειδικευμένο γιατρό.

 

Βιωσιμη Αναπτυξη - Εντυπη Εκδοση

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό "Βιώσιμη Ανάπτυξηπου έχει
σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την
πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας,
προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
 

  Κάντε Κλικ για να διαβάσετε το 13ο Τεύχος     

 

..

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Social Network