Tuesday, 23 January 2018
Back You are here: Αρχική ΤΟ 10.. 10 τροφες για το ψυγειο σας

10 τροφες για το ψυγειο σας


Αυγά
Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, βιταμίνες A,B,D,E, φολικό οξύ, χολίνη, αντιοξειδωτικά, ιχνοστοιχεία και μέταλλα και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος.  Ένα αυγό έχει περίπου 75 θερμίδες και 5γρ λίπους. Βοηθά στην ενίσχυση της  μνήμης, τη βελτίωση της ικανότητας αυτοσυγκέντρωσης, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, την πρόληψη ασθενειών των ματιών και φυσικά την ενδυνάμωση του μυικού ιστού.
Μπρόκολο
Πλούσιο σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Ε, ψευδάργυρο, κάλιο και κάποια αμινοξέα έχει αντικαρκινικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Μια επιλογή φθηνή και υγιεινή που χορταίνει και προστατεύει το πεπτικό σύστημα, το δέρμα, τα μάτια και τα κόκαλα.
Ντομάτες
Το φαγητό του καλοκαιριού καθώς προστατεύουν από το ερύθημα. Περιέχουν βιταμίνη C και βιταμίνη Α. Ένα φλιτζάνι ντομάτας παρέχει 57,3% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης C και 22,4% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης Α.
Πράσινα Φασόλια
Έχουν λίγες θερμίδες, ενώ παράλληλα έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Περιέχουν  βιταμίνες Α, Β και C, Κ, διαιτητικές ίνες και μαγγάνιο, ενώ παράλληλα είναι καλή πηγή φυλλικού οξέος και σιδήρου και των ανόργανων συστατικών μαγνήσιο, ασβέστιο και φώσφορο.

Σπανάκι
Είναι μια υπερτροφή και μία κούπα μαγειρεμένου σπανακιού ισοδυναμεί με 5,40 γραμμάρια πρωτεΐνης. Επίσης, είναι γεμάτο με φλαβονοειδή τα οποία έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες και επιπλέον κάνει καλό, τόσο στον εγκέφαλο, όσο και στο δέρμα, τα μάτια και τα κόκκαλά μας.
Γιαούρτι
Ικανοποιεί την ανάγκη για ένα υγιεινό σνακ, εύκολο και γρήγορο και παράλληλα αποτελεί εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών.  Περιέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, καθώς και ικανοποιητικές ποσότητες μαγνησίου, καλίου και βιταμινών Α και D.
Σπαράγγια
Είναι μία μοναδική πηγή θρεπτικών συστατικών, που συμβάλλουν στη σωματική και πνευματική υγεία. Περιέχουν αρκετά αντιφλεγμονώδη συστατικά, που βοηθούν στην καταπολέμηση της αρθρίτιδας και του άσθματος. Παράλληλα έχουν  αντιγηραντικές ιδιότητες και περιέχουν  φολικό οξύ.

Σολομός
Παραδοσιακό φαγητό της κουζίνας των Σκανδιναβικών χωρών πρόκειται για μια πολύτιμη τροφή με τεράστια διατροφική αξία και ευεργετικές ιδιότητες για ένα υγιές δέρμα, ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, μια γερή καρδιά και διαύγεια νου. Αποτελεί το ‘Α’ και το ‘Ω-3’ της διατροφής, καθώς είναι μια από τις καλύτερες πηγές ωμέγα – 3.

Πιπεριές
Είναι πλούσιες σε βιταμίνη C και φυλλικό οξύ. Οι κόκκινες και οι πορτοκαλί πιπεριές είναι πλούσιες στην αντιοξειδωτική ουσία λυκοπένιο και λουτεϊνη, αποτελώντας ταυτόχρονα ασπίδα προστασίας για το ανοσοποιητικό και την όραση.
Καρότα
Μας παρέχουν ενέργεια στους μυς λόγω των σύνθετων υδατανθράκων, ενώ το κάλιό τους ελέγχει την αρτηριακή πίεση και τις συσπάσεις των μυών, οπότε είναι μια καλή επιλογή ειδικά για όσους γυμνάζονται. Κάθε καρότο αποδίδει περίπου 30 θερμίδες και 3 γραμμάρια φυτικών ινών.

 

Βιωσιμη Αναπτυξη - Εντυπη Εκδοση

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό "Βιώσιμη Ανάπτυξηπου έχει
σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την
πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας,
προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
 

  Κάντε Κλικ για να διαβάσετε το 13ο Τεύχος     

 

..

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Social Network