Tuesday, 23 October 2018
Back You are here: Αρχική ΤΟ 10..

10 ..ΤΟ ΚΑΛΟ

Ο δεκάλογος για μια επίπεδη κοιλιά

Το καλοκαίρι πλησιάζει και το άγχος για το πως θα εμφανιστούμε στη θάλασσα μεγαλώνει. Ιδού ο δεκάλογος για μια επίπεδη κοιλιά…

1. Το πρωί πάει με τρέξιμο! Το απόγευμα λίγες ασκήσεις και αρκετό περπάτημα. Η καθιστική ζωή είναι ντεμοντέ πράγμα πια…

2. Τρώμε πάντα πρωινό υγιεινό, με πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Πάντα ισχύει η συμβουλή των γιαγιάδων: Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν υπάλληλος και το βράδι σαν άπορος!

3. Πίνουμε πολύ νερό!

4.  Κόβουμε το αλκοόλ και τα αναψυκτικά.

5. Πάμε όσο μπορούμε από τις σκάλες!

6. Μικρά και πολλά γεύματα

7. Πράσινο τσάι. Τα αντιοξειδωτικά στοιχεία που έχει , δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό και στοχεύουν συγκεκριμένα στο λίπος του στομαχιού.

8.Το αλάτι δεν βοηθά για μια επίπεδη κοιλιά. Αν δεν μπορείτε να το κόψετε τελείως, τότε περιορίστε το σε μεγάλο βαθμό. Το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών και μας προκαλεί φουσκώματα

9. Κι όμως, τα λάϊτ προϊόντα δεν αδυνατίζουν! Οι σακχαρο-αλκοόλες , όπως η σορβιτόλη και η μαννιτόλη, χρησιμοποιούνται ως γλυκαντικά στα προϊόντα διατροφής και παράγουν αέρια στο έντερο, πράγμα που κάνει την κοιλιά «τούμπανο».

10. Γυρίζουμε στα βότανα: Το ginger, η μέντα και το χαμομήλι βοηθούν στην πέψη και μειώνουν το φούσκωμα.

Περισσότερα Άρθρα...

Σχετικά Άρθρα

 

Βιωσιμη Αναπτυξη - Εντυπη Εκδοση

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό "Βιώσιμη Ανάπτυξηπου έχει
σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την
πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας,
προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
 

  Κάντε Κλικ για να διαβάσετε το 13ο Τεύχος     

 

..

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Social Network