Sunday, 04 December 2022
Back You are here: Αρχική ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ Μικρό καλάθι

Μικρό καλάθι


Αλληλοσυγκρουόμενες εκτιμήσεις, «Περιοδεία» Άδωνη Γεωργιαδη και επιφυλάξεις από καταναλωτικές οργανώσεις και πολίτες, συνόδευσαν τις πρώτες μέρες την εφαρμογή του θεσμού «Το καλάθι του νοικοκυριού»

Ένα ασυνήθιστο σκηνικό εκτυλίσσεται στα σούπερ μάρκετ με τα πλήθη να σπεύδουν να ενημερωθούν, να περιδιαβαίνουν τους διαδρόμους με τα ράφια σούπερ μάρκετ μπροστά στις κάμερες και τις πρώτες πληροφορίες να λένε πως η πλειοψηφία των πολιτών δεν αναμένει ανακούφιση στα οικονομικά τους

Τα «Καλάθια» απευθύνονται κυρίως σε πολύ χαμηλά εισοδήματα. Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας άλλωστε γέμισαν σε μεγάλο βαθμό το καλάθι του νοικοκυριού τα σούπερ μάρκετ.

Ακόμη και στις περιπτώσεις που έχουν επιλεγεί επώνυμα προϊόντα, κάποιες αλυσίδες έβαλαν στο «καλάθι» πολύ μικρές συσκευασίες, π.χ. στιγμιαίο καφέ σε συσκευασία των 50 γρ., κωδικούς δηλαδή που έτσι κι αλλιώς σπάνια επιλέγουν οι καταναλωτές.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου βέβαια εμφανίζεται ικανοποιημένη από την εφαρμογή του μέτρου, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ τηρούν στάση αναμονής για να δουν την αποτελεσματικότητα και κυρίως εάν το μέτρο θα τονώσει τις πωλήσεις τους, οι οποίες είναι μειωμένες σε όγκο σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά όχι και τα κέρδη που λόγω των εξωφρενικών αυξήσεων στις τιμές των προϊόντων συγκρατήθηκαν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ - ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

Σχετικά Άρθρα

 

Βιωσιμη Αναπτυξη - Εντυπη Εκδοση

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό "Βιώσιμη Ανάπτυξηπου έχει
σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την
πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας,
προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
 

  Κάντε Κλικ για να διαβάσετε το 13ο Τεύχος     

 

..

Social Network