Thursday, 13 May 2021
Back You are here: Αρχική ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ «i-AGRIC» για την εξυπηρέτηση των αγροτών, από το ΥπΑΑΤ

«i-AGRIC» για την εξυπηρέτηση των αγροτών, από το ΥπΑΑΤ

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης - ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού το ΥπΑΑΤ δημιούργησε μια καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές

 Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή προσφέρει:

-Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων: Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.

-Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης: Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:

• Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

• Οφειλές προς ΕΛΓΑ

• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

-Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής: Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής.

Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του.

Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν.

Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

 

Βιωσιμη Αναπτυξη - Εντυπη Εκδοση

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό "Βιώσιμη Ανάπτυξηπου έχει
σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την
πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας,
προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
 

  Κάντε Κλικ για να διαβάσετε το 13ο Τεύχος     

 

..

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Social Network