Bιώσιμη Ανάπτυξη | Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, ΑΜΚΕ

    Ταυτότητα – Επικοινωνία

    Διεύθυνση: 19ης Μαΐου 52, Τ.Θ. 60256, Θέρμη, 57001 Θεσσαλονίκη
    Τηλέφωνο: 2310210777
    Fax: 2310210417
    E-mail: info@viosimi.gr

    Πρόσφατα Νέα

    Οι αιτίες πίσω από την αναπάντεχα καλή ποιότητα αέρα στην Ελευσίνα – Τι εξηγεί η ειδικός

    20 Ιουλίου 2025

    «Η ΠΑΓΓΑΙΑ είναι το μάτι της Ελλάδας και της Ευρώπης στη Μεσόγειο»

    20 Ιουλίου 2025

    Ποιότητα αέρα στην Αττική: Ανάμεσα σε ανησυχητικές διακυμάνσεις και εκπλήξεις

    20 Ιουλίου 2025

    Ανθρωπογενής βία απέναντι στην άγρια ζωή: Ένα ακόμη θύμα η βιοποικιλότητα της Πίνδου

    19 Ιουλίου 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Κυριακή, 20 Ιουλίου
    :
    • Οι αιτίες πίσω από την αναπάντεχα καλή ποιότητα αέρα στην Ελευσίνα – Τι εξηγεί η ειδικός
    • «Η ΠΑΓΓΑΙΑ είναι το μάτι της Ελλάδας και της Ευρώπης στη Μεσόγειο»
    • Ποιότητα αέρα στην Αττική: Ανάμεσα σε ανησυχητικές διακυμάνσεις και εκπλήξεις
    • Ανθρωπογενής βία απέναντι στην άγρια ζωή: Ένα ακόμη θύμα η βιοποικιλότητα της Πίνδου
    • Κλιματική κρίση και κουνούπια: Μια ανησυχητική σύνδεση
    • Ευθανασία στην Ελλάδα: Από την κοινωνική αποδοχή στη θεσμική αποσιώπηση
    • Νάξος: Ένα νησί που διδάσκει ισορροπία με τη φύση
    • Ραγδαία ανάπτυξη για την αγορά εξοπλισμού ανακύκλωσης ως απόρροια της στροφής στη βιωσιμότητα
    • Σε τροχιά υλοποίησης κρίσιμες παρεμβάσεις σε υποδομές και οδική ασφάλεια σε όλη τη χώρα
    • Η παγκόσμια ναυτιλία σε σταυροδρόμι: Ασφάλεια, ζήτηση και βιωσιμότητα διαμορφώνουν τον νέο χάρτη
    Facebook Twitter Instagram
    Βιώσιμη ΑνάπτυξηΒιώσιμη Ανάπτυξη
    • Οικονομία
    • Περιβάλλον
    • Υγεία
    • Τρόφιμα
    • Γεωργία
    • Ενέργεια
    • Άποψη
    • Ευρώπη
    • Διεθνή
    • ESG
    • Viosimi.tv
      1. Viosimi.tv
      2. Θέματα
      3. Είπαν
      4. Podcasts
      5. Δείτε τα όλα

      Η A CERT στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα SCALE-IT για βιώσιμη υγεία στις βιολογικές εκτροφές

      25 Ιουνίου 2025

      Η αρχαία βραχογραφία Murujuga δεν φαίνεται να επηρεάζεται από τις βιομηχανικές εκπομπές, σύμφωνα με νέα μελέτη

      1 Ιουνίου 2025

      Αντιμετώπιση της Λειψυδρίας και της Κλιματικής Κρίσης: Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της ΔΕΥΑ Λάρισας

      25 Μαΐου 2025

      ESG σε κρίση ταυτότητας: Από στρατηγική βιωσιμότητας σε άσκηση συμμόρφωσης

      16 Μαΐου 2025

      Η αρχαία βραχογραφία Murujuga δεν φαίνεται να επηρεάζεται από τις βιομηχανικές εκπομπές, σύμφωνα με νέα μελέτη

      1 Ιουνίου 2025

      Αντιμετώπιση της Λειψυδρίας και της Κλιματικής Κρίσης: Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της ΔΕΥΑ Λάρισας

      25 Μαΐου 2025

      Νάντια Ναλμπάντη: Αγκαλιάσαμε το Συμπόσιο κτηνοτροφίας

      2 Φεβρουαρίου 2025

      Προκλήσεις και Διαφωνίες για την Υλοποίηση των Έργων του «Ελλάδα 2.0»

      9 Ιανουαρίου 2025

      Χριστόδουλος Κουτσουλιάνος: Η δράση της κατασκευής σπιτιών με τη βοήθεια ενός συστήματος κατάρτισης για ανέργους

      27 Μαρτίου 2025

      Κώστας Τσιάρας: Φυσικές Καταστροφές και Διαχείριση των Υδάτινων Πόρων

      15 Σεπτεμβρίου 2024

      Χριστόδουλος Κουτσουλιάνος: Με ποια κριτήρια πρέπει να ψηφίσουμε στις αυτοδιοικητικές εκλογές

      5 Οκτωβρίου 2023

      Χριστόδουλος Κουτσουλιάνος: Οι λόγοι της μαζικής συμμετοχής υποψηφίων στις αυτοδιοικητικές εκλογές

      17 Σεπτεμβρίου 2023

      Οι αιτίες πίσω από την αναπάντεχα καλή ποιότητα αέρα στην Ελευσίνα – Τι εξηγεί η ειδικός

      20 Ιουλίου 2025

      «Η ΠΑΓΓΑΙΑ είναι το μάτι της Ελλάδας και της Ευρώπης στη Μεσόγειο»

      20 Ιουλίου 2025

      Ποιότητα αέρα στην Αττική: Ανάμεσα σε ανησυχητικές διακυμάνσεις και εκπλήξεις

      20 Ιουλίου 2025

      Ανθρωπογενής βία απέναντι στην άγρια ζωή: Ένα ακόμη θύμα η βιοποικιλότητα της Πίνδου

      19 Ιουλίου 2025

      Οι αιτίες πίσω από την αναπάντεχα καλή ποιότητα αέρα στην Ελευσίνα – Τι εξηγεί η ειδικός

      20 Ιουλίου 2025

      «Η ΠΑΓΓΑΙΑ είναι το μάτι της Ελλάδας και της Ευρώπης στη Μεσόγειο»

      20 Ιουλίου 2025

      Ποιότητα αέρα στην Αττική: Ανάμεσα σε ανησυχητικές διακυμάνσεις και εκπλήξεις

      20 Ιουλίου 2025

      Ανθρωπογενής βία απέναντι στην άγρια ζωή: Ένα ακόμη θύμα η βιοποικιλότητα της Πίνδου

      19 Ιουλίου 2025
    • Κατηγορίες
      1. ΣΥΝ+
      2. Αφιέρωμα
      3. Συνεντεύξεις
      4. Τουρισμός
      5. Τεχνολογία
      6. Ιστορία
      7. Έξυπνη Ζωή
      8. Δείτε τα όλα

      Πέλλα – Αρχάγγελος Αλμωπίας: Καταστροφική χρονιά για τα κεράσια λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων

      1 Ιουλίου 2025

      Υποστήριξη εργαζομένων για υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Παράδειγμα καλής πρακτικής για βιώσιμη ανάπτυξη

      20 Μαΐου 2025

      Λιγότερο από το 0,001% του παγκόσμιου θαλάσσιου πυθμένα έχει παρατηρηθεί οπτικά τις τελευταίες επτά δεκαετίες

      13 Μαΐου 2025

      Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβάλλει τα πρώτα πρόστιμα βάσει του νόμου για τις ψηφιακές αγορές – Στο στόχαστρο Apple και Meta

      28 Απριλίου 2025

      Hellenic Innovation Network of New York: Μια βραδιά καινοτομίας με τη Νιόβη Χριστόπουλου

      21 Φεβρουαρίου 2025

      Γιατί η Ελλάδα συνεχίζει να πληρώνει ακριβό ρεύμα;

      1 Μαΐου 2024

      Αλεξάνδρα Σδούκου:  Στόχος μας να δώσουμε στον πολίτη τη δυνατότητα να επενδύσει ο ίδιος στις ΑΠΕ για να μειώσει μακροχρόνια το ενεργειακό του κόστος

      1 Μαΐου 2024

      Μαρία Σπυράκη: Οι φόροι επιβαρύνουν την τιμή του ρεύματος περισσότερο από ό, τι την ελαφρύνουν οι κρατικές ενισχύσεις

      30 Απριλίου 2024

      «Η ΠΑΓΓΑΙΑ είναι το μάτι της Ελλάδας και της Ευρώπης στη Μεσόγειο»

      20 Ιουλίου 2025

      Αστρονομία κάτω από τα άστρα στο Ναύπλιο – Μια βραδιά γνώσης και στοχασμού για τη Γη και το Σύμπαν

      5 Ιουλίου 2025

      Κλιματική αλλαγή και δάση: «Η φύση ξέρει πώς να αναγεννηθεί»

      2 Ιουνίου 2025

      Βιώσιμη ανάπτυξη από την περιφέρεια προς το κέντρο: Η στρατηγική της Επιτροπής REGI

      29 Μαΐου 2025

      Mόνο το 16% των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων δημοσιεύει εκθέσεις ESG

      12 Μαΐου 2025

      Η Google προειδοποιεί τους χρήστες του Gmail για τα νέα μέτρα ασφαλείας

      26 Ιανουαρίου 2025

      Social media: «Ειδικά τα περίπλοκα συστήματα κάνουν λάθη»

      22 Ιανουαρίου 2025

       Τουρισμός: «Ποντάρει» στην βιώσιμη ανάπτυξη το 2025

      13 Δεκεμβρίου 2024

      Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης: Ένα ακόμη βήμα προς βιώσιμες και προσβάσιμες υπηρεσίες

      17 Ιουλίου 2025

      Ψηφιακή ωρίμανση των ΜμΕ στην Ελλάδα: Γρήγορη πρόοδος, χαμηλή αφετηρία

      12 Ιουλίου 2025

      Amazon: Τα ρομπότ πλησιάζουν σε αριθμό τους εργαζομένους – Ανάμεσα στην καινοτομία και την κοινωνική πρόκληση

      6 Ιουλίου 2025

      Πληροφοριακή Ασάφεια και Ψευδείς Αφηγήσεις: Όταν η Κλιματική Αλήθεια Απειλείται

      23 Ιουνίου 2025

      Το πρόγραμμα Erasmus+ χρηματοδοτεί ένα σχέδιο για την ενίσχυση των πράσινων και κοινωνικών νεοφυών επιχειρήσεων.

      17 Μαρτίου 2025

      Όταν η Super βενζίνη απογείωσε τους κινητήρες μας και έριξε την ψυχολογία μας

      7 Δεκεμβρίου 2024

      Η ΕΕ τιμά τη μνήμη των θυμάτων της παγκόσμιας κλιματικής κρίσης

      15 Ιουλίου 2024

      Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

      5 Ιουνίου 2024

      Νάξος: Ένα νησί που διδάσκει ισορροπία με τη φύση

      19 Ιουλίου 2025

      Ραγδαία ανάπτυξη για την αγορά εξοπλισμού ανακύκλωσης ως απόρροια της στροφής στη βιωσιμότητα

      19 Ιουλίου 2025

      Σε τροχιά υλοποίησης κρίσιμες παρεμβάσεις σε υποδομές και οδική ασφάλεια σε όλη τη χώρα

      18 Ιουλίου 2025

      Διαχείριση αποβλήτων: Σημαντική πρόοδος και επερχόμενη μεταρρύθμιση στην ανακύκλωση

      16 Ιουλίου 2025

      Οι αιτίες πίσω από την αναπάντεχα καλή ποιότητα αέρα στην Ελευσίνα – Τι εξηγεί η ειδικός

      20 Ιουλίου 2025

      «Η ΠΑΓΓΑΙΑ είναι το μάτι της Ελλάδας και της Ευρώπης στη Μεσόγειο»

      20 Ιουλίου 2025

      Ποιότητα αέρα στην Αττική: Ανάμεσα σε ανησυχητικές διακυμάνσεις και εκπλήξεις

      20 Ιουλίου 2025

      Ανθρωπογενής βία απέναντι στην άγρια ζωή: Ένα ακόμη θύμα η βιοποικιλότητα της Πίνδου

      19 Ιουλίου 2025
    Βιώσιμη ΑνάπτυξηΒιώσιμη Ανάπτυξη
    Αρχή»Έξυπνη Ζωή»Αυτή είναι η ιδανική ταχύτητα για να μη καις βενζίνη -Μέχρι πόσα χιλιόμετρα πρέπει να πηγαίνεις
    Έξυπνη Ζωή

    Αυτή είναι η ιδανική ταχύτητα για να μη καις βενζίνη -Μέχρι πόσα χιλιόμετρα πρέπει να πηγαίνεις

    Viosimi.grΑπό Viosimi.gr31 Δεκεμβρίου 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 λεπτά ανάγνωσης
    Διαμοίραση Facebook Twitter LinkedIn Email
    Διαμοίραση
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Με τις τιμές των καυσίμων να εξακολουθούν να κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, όλοι αναζητούμε τρόπους να μειώσουμε την κατανάλωση καυσίμου, με την ταχύτητα του οχήματος να παίζει καθοριστικό ρόλο.
    Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν εστιάσει τα τελευταία χρόνια την προσοχή τους στη μείωση των ρύπων των στόλων τους, κάτι που συχνά επιτυγχάνεται με την εξέλιξη αποδοτικότερων υβριδικών κινητήριων συνόλων. Ωστόσο υπάρχουν τρόποι να ελαττώσουμε την κατανάλωση του αυτοκινήτου μας αν αλλάξουμε ελαφρώς την οδηγική μας συμπεριφορά.

    Με το αυτοκίνητο να κινείται στα νόμιμα όρια ταχύτητας, μια τιμή κατανάλωσης καυσίμου κοντά στις εργοστασιακές είναι εφικτή, αλλά για να γίνει αυτό πραγματικότητα ο οδηγός θα πρέπει να προσαρμόσει την συμπεριφορά του στο δεξί πεντάλ με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα του.

    Για να έχετε μια εικόνα πιο κοντά στην πραγματικότητα σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνει ένας κατασκευαστής για ένα μοντέλο του, θα πρέπει να προσθέσετε ένα 20% παραπάνω στις εργοστασιακές τιμές. Η διαφορά μεταξύ των δύο τιμών οφείλεται στο γεγονός ότι οι πραγματικές συνθήκες (συμπεριφορά οδηγού, καιρικές συνθήκες, κλίσεις, επιτάχυνση, μποτιλιάρισμα κ.ά.) απέχουν αρκετά από τις εργαστηριακές που πραγματοποιούν οι κατασκευαστές και γι’ αυτό η απόκλιση είναι λογική και δεν παύει να είναι ενδεικτική.

    Ποια όμως είναι η ενδεδειγμένη ταχύτητα κίνησης για να πετύχετε την μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου; Σύμφωνα και με σχετικές μελέτες, η ιδανικότερη ταχύτητα κίνησης για τις λεωφόρους των πόλεων είναι έως και τα 70 με 75 χλμ./ώρα, αρκεί βέβαια να το επιτρέπουν και οι συνθήκες κίνησης.
    Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός δεν θα πρέπει μόνο να μην ξεπεράσει αυτή την ταχύτητα, αλλά να φτάσει σε αυτή όσο το δυνατόν πιο ήρεμα και ομαλά, με σταδιακή και ήπια επιτάχυνση, και σωστές αλλαγές σχέσεων λίγο πριν την δεύτερη χιλιάδα στροφών περιστροφής του κινητήρα.

    Το γρήγορο ανέβασμα και η σωστή επιλογή σχέσης στο σασμάν του αυτοκινήτου μας παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οικονομία καυσίμου. Για αυτό και πρέπει να κινούμαστε με την υψηλότερη δυνατή σχέση σε περίπτωση που έχουμε χειροκίνητο κιβώτιο, και σε περίπτωση που έχουμε αυτόματο κιβώτιο να επιλέξουμε το οικονομικό προφίλ λειτουργίας ή να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και να επιλέγουμε εμείς χειροκίνητα την επιθυμητή σχέση.

    Όπως καταλαβαίνετε ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της οικονομικής οδήγησης είναι οι υψηλές ταχύτητες κίνησης, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι σημαντικό ρόλο παίζουν και διαφορά εξοπλιστικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα η λειτουργία του κλιματισμού, τα θερμαινόμενα καθίσματα κ.ά.
    Τέλος, η ενδεδειγμένη ταχύτητα κίνησης εκτός αστικού ιστού (επαρχιακός) είναι τα 80 χλμ./ώρα, πάντα με την μέγιστη δυνατή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε αυτή την περίπτωση, η κατανάλωση καυσίμου είναι η χαμηλότερη δυνατή μιας και ο κινητήρας δεν πιέζεται και δεν υπάρχουν τα σταμάτα/ξεκίνα των πόλεων.

    Στον αυτοκινητόδρομο, ταχύτητες έως τα 110-120 χλμ./ώρα θεωρούνται ιδανικές για να μειώσετε την κατανάλωση χωρίς να «θυσιάσετε» παράλληλα χρόνο στο ταξίδι σας για να το κάνετε αυτό.
    Πληροφορίες από: carandmotor.gr

    βιώσιμη ανάπτυξη
    Διαμοίραση. Facebook Twitter LinkedIn Email
    Προηγούμενο ΆρθροΡεύμα: O γρίφος του μεσημεριανού τιμολογίου – Πώς ο νέος ηλεκτρικός «διακόπτης» επηρεάζει τις τιμές
    Επόμενο Άρθρο Η κυβέρνηση παρουσιάζει εργαλεία γονικού ελέγχου κατά του εθισμού των ανηλίκων στα social media

    Σχετικά Άρθρα

    Άποψη

    Οι αιτίες πίσω από την αναπάντεχα καλή ποιότητα αέρα στην Ελευσίνα – Τι εξηγεί η ειδικός

    20 Ιουλίου 2025
    Πρώτο Θέμα

    «Η ΠΑΓΓΑΙΑ είναι το μάτι της Ελλάδας και της Ευρώπης στη Μεσόγειο»

    20 Ιουλίου 2025
    Περιβάλλον

    Ποιότητα αέρα στην Αττική: Ανάμεσα σε ανησυχητικές διακυμάνσεις και εκπλήξεις

    20 Ιουλίου 2025
    Κορυφαία Άρθρα

    Πτώση στα αμοιβαία κεφάλαια βιώσιμης ανάπτυξης στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2025

    40% πιο «βιώσιμα» από τα συμβατικά τα ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με μελέτη

    Οι ετήσιες οικονομικές απώλειες της Ελλάδας φτάνουν τα 2,2 δισ. Ευρώ, λόγω της πτώσης στην παραγωγικότητα, από την Κλιματική Αλλαγή

    Αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες και αναμονή αυξήσεων μισθών 

    Κίνδυνος για την ατζέντα βιωσιμότητας της Ε.Ε.: Δραστικές αλλαγές στις υποχρεώσεις ESG για τις επιχειρήσεις

    Προστασία της Παιδικής Υγείας: Η Αναγκαιότητα Καθαρών Περιβαλλόντων Διαβίωσης

    Η αγροτική πολιτική δίνει στρατηγικες προταιρεοτητες στην βιώσιμη ανάπτυξη

    Φλόγα
    Σύλλογος
    Ακολουθήστε μας
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram

    Bιώσιμη Ανάπτυξη | Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

    Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό “Βιώσιμη Ανάπτυξη” που έχει σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας, προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    Διεύθυνση: 19ης Μαΐου 52, Τ.Θ. 60256, Θέρμη, 57001 Θεσσαλονίκη
    Τηλέφωνο: 2310210777
    E-mail: info@viosimi.gr

    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • Aρχή
    • Ταυτότητα
    • Όροι χρήσης
    • Διαφήμιση
    • Επικοινωνία
    © 2025 Viosimi.gr. All rights Reserved. Developed by Task.gr

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.