Η χώρα επουλώνει όσο και όπως μπορεί τις πληγές από το αδιανόητο, φρικτό δυστύχημα των Τεμπών.
Τα ερωτηματικά πολλά, η εικόνα των κυβερνήσεων των τελευταίων 40 χρόνων στα μάτια των πολιτών είναι κάπου στο ναδίρ .
Η οργή και η αγανάκτηση του κόσμου είναι αληθινή, αφοπλιστική και γενικεύεται συμπεριλαμβάνοντας τους πάντες, καθώς σχεδόν όλοι αναγνωρίζουν πως αυτή η νοσηρή κατάσταση με την κατάντια των σιδηροδρόμων και την ανυπαρξία σοβαρού κράτους, δεν είναι καινούργια. Ξοδεύτηκαν επί σχεδόν μισόν αιώνα, δισεκατομμύρια του Ελληνικού λαού για κάτι που τώρα θεωρείται εθνική ντροπή.
Ο Ισίδωρος Σαπουνάς, διευθυντής του τμήματος έργων και σύγχρονων τεχνολογιών στον σιδηρόδρομο του Λουξεμβούργου και πρώην σύμβουλος των γερμανικών σιδηροδρόμων με μια δήλωσή του απογυμνώνει την Ελληνική υστέρηση σε ότι αφορά τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων: «Τρία χρόνια θέλει για να γίνεις σταθμάρχης στην Ευρώπη. Δύο σταθμάρχες πρέπει να υπάρχουν σε κάθε σταθμό.»
«Τρία είναι τα βασικά συστατικά για μια επιτυχημένη διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου: προσωπικό, τεχνολογία και σωστή λειτουργία του συστήματος, με τον κατάλληλο έλεγχο του κρατικού μηχανισμού. Τίποτα από αυτά δεν λειτουργεί σωστά στην Ελλάδα. Όσα είδαμε αναδεικνύουν μια πολύ απαρχαιωμένη κατάσταση», προσθέτει ο ίδιος.
Πολύ σωστά.