Ο Χρήστος Παπαγιάννης, διευθυντής της Διεύθυνσης Ασφαλίσεων του ΕΛΓΑ, σε αποκλειστική συνέντευξη στο viosimi.gr, αναφέρθηκε στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του οργανισμού και τα οφέλη που αυτός επιφέρει στους αγρότες.Σύμφωνα με τον κ. Παπαγιάννη, ο ΕΛΓΑ έχει υιοθετήσει σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες για τη βελτίωση των υπηρεσιών του προς τους αγρότες.
Αυτές οι τεχνολογίες περιλαμβάνουν την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής πλατφόρμας, μέσω της οποίας οι αγρότες μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις αποζημίωσης, να παρακολουθούν την πορεία τους και να λαμβάνουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο.
Ο κ. Παπαγιάννης τόνισε ότι ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός συμβάλλει στη μείωση της γραφειοκρατίας και του χρόνου επεξεργασίας των αιτήσεων, ενώ παράλληλα ενισχύει τη διαφάνεια και την αξιοπιστία των διαδικασιών. Επιπλέον, ανέφερε ότι ο ΕΛΓΑ συνεργάζεται με άλλους δημόσιους φορείς για την ανταλλαγή δεδομένων, με στόχο την παροχή πιο ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών υπηρεσιών προς τους αγρότες.Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΛΓΑ αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα. Όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο στο viosimi.gr, ο νέος ψηφιακός πυρήνας του δημοσίου περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός κεντρικού συστήματος διαχείρισης υπηρεσιών (CRM), το οποίο θα επιτρέψει την καλύτερη οργάνωση και παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Συνολικά, οι πρωτοβουλίες αυτές στοχεύουν στη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται στους αγρότες, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη τους προς τον ΕΛΓΑ και το δημόσιο σύστημα ασφάλισης.