Συντάκτης: Viosimi.gr

Στην Αλεξανδρούπολη, στο συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος αναφέρθηκε στα σημαντικά βήματα…