Η νέα παραγωγή διαφημιστικού σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που υλοποιήθηκε με αφορμή την καλοκαιρινή τουριστική περίοδο, προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό!
Κυριακή, 11 Μαΐου
:
- Υποχρεωτικό από Ιούλιο το ψηφιακό πελατολόγιο στον κλάδο αυτοκινήτου
- Η μητέρα στο επίκεντρο ως εθνική επιλογή
- Νέο πρόγραμμα για την παχυσαρκία ενηλίκων: Η πρόληψη ως μοχλός βιώσιμης δημόσιας υγείας
- Από το “Αν” στην Ισορροπία: Η ψυχική ανθεκτικότητα ως θεμέλιο της βιώσιμης ανάπτυξης
- Formula 1: Το κόστος των βιώσιμων καυσίμων δοκιμάζει τη μετάβαση στην πράσινη εποχή
- Συνεχίζεται το πρόγραμμα αστικής αναδάσωσης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών
- Ο κίνδυνος των μυκήτων αυξάνεται λόγω κλιματικής αλλαγής: Ο Aspergillus απειλεί την υγεία και την ασφάλεια τροφίμων
- ESG: Ισορροπία ανάπτυξης και κοινωνικού αντικτύπου
- Ενίσχυση της παιδιατρικής φροντίδας στην Ξάνθη: Νέα κρεβάτια για τους μικρούς ασθενείς
- GReco Islands: Προς ένα βιώσιμο μέλλον για τα μικρά ελληνικά νησιά