Η νέα παραγωγή διαφημιστικού σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που υλοποιήθηκε με αφορμή την καλοκαιρινή τουριστική περίοδο, προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό!
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου
:
- Οι προκλήσεις της βιομηχανίας υπεράκτιων αιολικών ενέργειας: Καθυστερήσεις και στόχοι σε κίνδυνο
- Μείωση 2,6% στις εκπομπές CO2 το β’ τρίμηνο του 2024, στην ΕΕ
- Κίνδυνοι και προκλήσεις της Πράσινης Μετάβασης
- Πράσινη μετάβαση σε εποχή αβεβαιότητας
- Πόσο θα κοστίσει η πράσινη μετάβαση; Οφέλη και ζημιές
- Τα οφέλη και τα κόστη της Πράσινης Μετάβασης
- Αυξάνεται το κόστος στέγασης στην ΕΕ
- Παράταση του χρονοδιαγράμματος εφαρμογής του νόμου για την αποψίλωση των δασών
- Μια άρνηση που … σκοτώνει
- COP29: Αναζητώντας 1 τρις. δολάρια ετησίως για την κλιματική στήριξη των φτωχότερων χωρών