Η νέα παραγωγή διαφημιστικού σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που υλοποιήθηκε με αφορμή την καλοκαιρινή τουριστική περίοδο, προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό!
Σάββατο, 17 Μαΐου
:
- Η καρδιά έχει τη δική της ηλικία – και δεν συμβαδίζει πάντα με τη δική σας
- Αύξηση των καρκίνων σε άτομα κάτω των 50 ετών στις ΗΠΑ – Σημαντικά ευρήματα νέας μελέτης
- ESG και νομικά ρίσκα: Η Ευρωπαϊκή Ένωση αμφιταλαντεύεται ανάμεσα σε απλοποίηση και λογοδοσία
- Ενισχύεται η αντιπυρική θωράκιση της χώρας – Προσλήψεις, νέα μέσα και αυξημένη συνεργασία με τους δήμους
- Ψηφιακό εργαλείο φέρνει επανάσταση στη βιωσιμότητα της μόδας: Αξιολόγηση περιβαλλοντικού αντίκτυπου με ένα κλικ
- Τα πιο πράσινα μπαλκόνια της Αθήνας διεκδικούν ψήφο και διάκριση – Ο διαγωνισμός που φέρνει το πράσινο στην πόλη
- Πίσω βήματα στην πράσινη πολιτική των ΗΠΑ: Σχέδιο ανατροπής των φορολογικών κινήτρων για την καθαρή ενέργεια
- Η βιωσιμότητα δεν βρίσκεται σε ύφεση – βρίσκεται σε μετάβαση και ωρίμανση
- Κλιματική προσαρμογή: Πάνω από $1 τρισεκατομμύριο έσοδα για εταιρείες που επενδύουν στην ανθεκτικότητα
- ESG σε κρίση ταυτότητας: Από στρατηγική βιωσιμότητας σε άσκηση συμμόρφωσης