Δεν άλλαξε τη ζωή του καταναλωτή, ούτε κατάφερε βαρύ πλήγμα κατά της ακρίβειας, το καλάθι του νοικοκυριού.
Στην σκληρή και κυνική εποχή όμως που ζούμε κάποιοι άνθρωποι που ανήκουν στα ευάλωτα οικονομικώς στρώματα, απλώς βοηθήθηκαν «να βγάλουν την εβδομάδα» γλιτώνοντας πέντε, δέκα δεκαπέντε ευρώ σε σχέση με όσα θα ξόδευαν.
Να περάσουμε στα νούμερα: Μείωση τιμής στο 22% των προϊόντων που βρίσκονται στο «καλάθι» διαπιστώνει το υπουργείο Ανάπτυξης, ενώ με βάση τα νέα στοιχεία οι περισσότερες αλυσίδες που συμμετέχουν στο μέτρο προχώρησαν σε μειώσεις που έφτασαν και το -11,3%.
«Για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα επιτυγχάνουμε να μειώσουμε μεσοσταθμικά το «καλάθι του νοικοκυριού». Για μια ακόμη εβδομάδα παρατηρούμε πάρα πολλές μειώσεις, ελάχιστες αυξήσεις και μειούμενα στο σύνολο «καλάθια». Η πρωτοβουλία μας αποδίδει καρπούς για τους καταναλωτές», επεσήμανε ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Σε ότι αφορά στο θέμα της επάρκειας οι αλυσίδες πρέπει να διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα που δηλώνονται στο κατάλογο καταναλωτικών προϊόντων («καλάθι του νοικοκυριού») που αποστέλλεται στο υπουργείο Ανάπτυξης βρίσκονται στα καταστήματά τους σε επάρκεια και διατίθενται απρόσκοπτα στο καταναλωτικό κοινό.
Αν τελειώνουν γρήγορα το μετρό θα υπονομευθεί γρήγορα.
Αν τα αποθέματα προϊόντος που συμμετέχει στο «καλάθι του νοικοκυριού» εξαντληθούν σε ένα ή περισσότερα καταστήματα, οι αλυσίδες καλούνται να αντικαθιστούν προσωρινά το προϊόν που εξαντλήθηκε με αντίστοιχο προϊόν που διατίθεται στην ίδια ή χαμηλότερη τιμή και στην ίδια ή μεγαλύτερη ποσότητα.