Οι εκπτώσεις έφτασαν αλλά το «εμπρός βήμα ταχύ» δεν ισχύει για τους καταναλωτές οι οποίοι κουρασμένοι από την ακρίβεια αλλά και από την παροιμιώδη πια αδυναμία της κυβέρνησης να πατάξει την κερδοσκοπία στρέφονται σε όλο και πιο φθηνά προϊόντα αλλά και σε όλο και λιγότερες αγορές.
Ήδη τα καμπανάκια ηχούν επικίνδυνα: Μια στις τρεις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου βλέπει τις πωλήσεις της να είναι σαφώς χαμηλότερες από πέρυσι κατά τις μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Το γεγονός αυτό και μόνο κάνει τις προβλέψεις του εμπορικού κόσμου πολύ συγκρατημένες για τις φετινές εκπτώσεις που θα ολοκληρωθούν στις 29 Φεβρουαρίου 2024.
Ανάλογη θα είναι βέβαια και η πολιτική των επιχειρήσεων οι οποίες αν βλέπουν κάποιο φως στο τούνελ είναι από την επέκταση διαρκώς των απομακρυσμένων πωλήσεων.
Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, ήδη το 53 % των επιχειρήσεων του δείγματος της έρευνας ήδη εφαρμόζουν την πρακτική της απομακρυσμένης πώλησης γεγονός που στέλνει μήνυμα πως η ψηφιακή μετάβαση προχωράει.
Σε ότι αφορά τις προτιμήσεις που εξέφρασαν οι συγκρατημένοι κατά τις γιορτές καταναλωτές , αυτές ήταν σε προϊόντα του γιορταστικό τραπεζιού (τρόφιμα, ποτά, γλυκά κλπ, αλλά και των δώρων όπως παιχνίδια, καλλυντικά , κοσμήματα, αθλητικά είδη, βιβλία, άνθη διακοσμητικά κλπ.
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου
:
- Οι προκλήσεις της βιομηχανίας υπεράκτιων αιολικών ενέργειας: Καθυστερήσεις και στόχοι σε κίνδυνο
- Μείωση 2,6% στις εκπομπές CO2 το β’ τρίμηνο του 2024, στην ΕΕ
- Κίνδυνοι και προκλήσεις της Πράσινης Μετάβασης
- Πράσινη μετάβαση σε εποχή αβεβαιότητας
- Πόσο θα κοστίσει η πράσινη μετάβαση; Οφέλη και ζημιές
- Τα οφέλη και τα κόστη της Πράσινης Μετάβασης
- Αυξάνεται το κόστος στέγασης στην ΕΕ
- Παράταση του χρονοδιαγράμματος εφαρμογής του νόμου για την αποψίλωση των δασών
- Μια άρνηση που … σκοτώνει
- COP29: Αναζητώντας 1 τρις. δολάρια ετησίως για την κλιματική στήριξη των φτωχότερων χωρών