Αλληλοσυγκρουόμενες εκτιμήσεις, «Περιοδεία» Άδωνη Γεωργιαδη και επιφυλάξεις από καταναλωτικές οργανώσεις και πολίτες, συνόδευσαν τις πρώτες μέρες την εφαρμογή του θεσμού «Το καλάθι του νοικοκυριού»
Ένα ασυνήθιστο σκηνικό εκτυλίσσεται στα σούπερ μάρκετ με τα πλήθη να σπεύδουν να ενημερωθούν, να περιδιαβαίνουν τους διαδρόμους με τα ράφια σούπερ μάρκετ μπροστά στις κάμερες και τις πρώτες πληροφορίες να λένε πως η πλειοψηφία των πολιτών δεν αναμένει ανακούφιση στα οικονομικά τους
Τα «Καλάθια» απευθύνονται κυρίως σε πολύ χαμηλά εισοδήματα. Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας άλλωστε γέμισαν σε μεγάλο βαθμό το καλάθι του νοικοκυριού τα σούπερ μάρκετ.
Ακόμη και στις περιπτώσεις που έχουν επιλεγεί επώνυμα προϊόντα, κάποιες αλυσίδες έβαλαν στο «καλάθι» πολύ μικρές συσκευασίες, π.χ. στιγμιαίο καφέ σε συσκευασία των 50 γρ., κωδικούς δηλαδή που έτσι κι αλλιώς σπάνια επιλέγουν οι καταναλωτές.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου βέβαια εμφανίζεται ικανοποιημένη από την εφαρμογή του μέτρου, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ τηρούν στάση αναμονής για να δουν την αποτελεσματικότητα και κυρίως εάν το μέτρο θα τονώσει τις πωλήσεις τους, οι οποίες είναι μειωμένες σε όγκο σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά όχι και τα κέρδη που λόγω των εξωφρενικών αυξήσεων στις τιμές των προϊόντων συγκρατήθηκαν.
Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου
:
- ΕΚΕ: «Χρησιμοποιήστε την καρδιά, Γνωρίστε την καρδιά».
- Πόλη βιώσιμη, γεμάτη ζωή, τόπος για να ζήσει ένας νέος
- Κονδύλια 7 δις ευρώ για έργα υποδομής για τις βιώσιμες μεταφορές
- Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στη πολιτική ηγεσία – Μέρος 2o
- “Δια-λόγου Επιχειρήματα” | Πως γεννιέται ένας ηγέτης στην εποχή των εικόνων;
- Η εξέλιξη των μελισσών άρχισε πριν 120.000.000 χρόνια
- Προβληματισμός για τον νόμο της ΕΕ για τις ψηφιακές υπηρεσίες
- Φρούτα και λαχανικά που αντέχουν στην κλιματική αλλαγή
- Οι λόγοι που απέτυχαν τα βιώσιμα τουβλάκια της Lego
- Βιώσιμη διατροφή για την υγεία μας αλλά και για το περιβάλλον