Νέο κώδικα δεοντολογίας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές επεξεργάζεται το υπουργείο Ανάπτυξης, προκειμένου να μειώσει τα φαινόμενα εξαπάτησης των καταναλωτών.
Ο Κώδικας Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της προώθησης της διαφάνειας, της δικαιοσύνης στην αγορά και της προστασίας των καταναλωτών
Η δίκαιη και ρυθμισμένη αγορά μειώνει τον αθέμιτο ανταγωνισμό και ενισχύει την εμπιστοσύνη των πολιτών στις εμπορικές πρακτικές, προωθώντας την υπεύθυνη κατανάλωση. Αυτό συνδέεται άμεσα με τον στόχο 12 του ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη, που αφορά στη «Διασφάλιση βιώσιμων προτύπων κατανάλωσης και παραγωγής».
Επιπλέον, η εφαρμογή αυστηρότερων ελέγχων στις προσφορές αποτρέπει την παραπλανητική διαφήμιση και συμβάλλει στη μείωση της υπερκατανάλωσης, που συχνά οδηγεί σε σπατάλη πόρων και αύξηση απορριμμάτων. Παράλληλα, η εμπλοκή όλων των μερών (σούπερ μάρκετ, βιομηχανία τροφίμων, πολυεθνικές) στη διαδικασία διαβούλευσης προωθεί τη συνεργασία για βιώσιμες επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Έτσι, ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας δεν αποτελεί μόνο εργαλείο ρύθμισης της αγοράς, αλλά και μέτρο που υποστηρίζει μια πιο υπεύθυνη