Η νέα παραγωγή διαφημιστικού σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που υλοποιήθηκε με αφορμή την καλοκαιρινή τουριστική περίοδο, προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό!
Τρίτη, 3 Οκτωβρίου
:
- Η σπατάλη τροφίμων και οι συνέπειες της για το περιβάλλον
- H Θεσσαλονίκη πρέπει να αποκτήσει “βιώσιμη ευφυία”: 30 προτάσεις για τη βιώσιμη κινητικότητα
- Ένα Συνέδριο στο ΑΠΘ για την Carrollian Φυσική βγαλμένο από την «Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων»
- Τι σημαίνει Βιώσιμη Ανάπτυξη τελικά;
- ΕΚΕ: «Χρησιμοποιήστε την καρδιά, Γνωρίστε την καρδιά».
- Πόλη βιώσιμη, γεμάτη ζωή, τόπος για να ζήσει ένας νέος
- Κονδύλια 7 δις ευρώ για έργα υποδομής για τις βιώσιμες μεταφορές
- Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στη πολιτική ηγεσία – Μέρος 2o
- “Δια-λόγου Επιχειρήματα” | Πως γεννιέται ένας ηγέτης στην εποχή των εικόνων;
- Η εξέλιξη των μελισσών άρχισε πριν 120.000.000 χρόνια