Bιώσιμη Ανάπτυξη | Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, ΑΜΚΕ

    Ταυτότητα – Επικοινωνία

    Διεύθυνση: 19ης Μαΐου 52, Τ.Θ. 60256, Θέρμη, 57001 Θεσσαλονίκη
    Τηλέφωνο: 2310210777
    Fax: 2310210417
    E-mail: info@viosimi.gr

    Πρόσφατα Νέα

    Παράταση του Ταμείου Ανάκαμψης: Μοχλός για Βιώσιμη Μετάβαση στην Ευρώπη

    22 Ιουνίου 2025

    Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης

    22 Ιουνίου 2025

    Ανησυχίες της Αθήνας για την Κατάργηση του Ρωσικού Αερίου: Ζητεί Εγγυήσεις Πριν Πει το «Ναι»

    22 Ιουνίου 2025

    Αγροτικές Επιδοτήσεις και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Στήριξη, Όχι Εξάρτηση

    22 Ιουνίου 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Δευτέρα, 23 Ιουνίου
    :
    • Παράταση του Ταμείου Ανάκαμψης: Μοχλός για Βιώσιμη Μετάβαση στην Ευρώπη
    • Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης
    • Ανησυχίες της Αθήνας για την Κατάργηση του Ρωσικού Αερίου: Ζητεί Εγγυήσεις Πριν Πει το «Ναι»
    • Αγροτικές Επιδοτήσεις και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Στήριξη, Όχι Εξάρτηση
    • Evia Film Project 2024: Το Πράσινο Σινεμά Ανθίζει στη Βόρεια Εύβοια
    • Επενδύσεις 76 Δισ. Ευρώ για την Περιβαλλοντική Προστασία στην ΕΕ το 2024
    • Το Κόστος της Κλιματικής Κρίσης για τις ΗΠΑ: 1 Τρισεκατομμύριο Δολάρια σε Ένα Χρόνο
    • Βιώσιμη Γαστρονομία: Όταν το Φαγητό Σέβεται τον Πλανήτη
    • Κλιματική Κρίση και Οικονομία: Το ΙΟΒΕ Αναλύει τις Επιπτώσεις σε Έξι Κρίσιμους Τομείς
    • Επενδυτική Συμμαχία 9,5 Τρισεκατομμυρίων Δολαρίων Καλεί για Τερματισμό της Αποδάσωσης Έως το 2030
    Facebook Twitter Instagram
    Βιώσιμη ΑνάπτυξηΒιώσιμη Ανάπτυξη
    • Οικονομία
    • Περιβάλλον
    • Υγεία
    • Τρόφιμα
    • Γεωργία
    • Ενέργεια
    • Άποψη
    • Ευρώπη
    • Διεθνή
    • ESG
    • Viosimi.tv
      1. Viosimi.tv
      2. Δια-λόγου Επιχειρήματα
      3. Θέματα
      4. Είπαν
      5. Podcasts
      6. Δείτε τα όλα

      Η αρχαία βραχογραφία Murujuga δεν φαίνεται να επηρεάζεται από τις βιομηχανικές εκπομπές, σύμφωνα με νέα μελέτη

      1 Ιουνίου 2025

      Αντιμετώπιση της Λειψυδρίας και της Κλιματικής Κρίσης: Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της ΔΕΥΑ Λάρισας

      25 Μαΐου 2025

      ESG σε κρίση ταυτότητας: Από στρατηγική βιωσιμότητας σε άσκηση συμμόρφωσης

      16 Μαΐου 2025

      Χριστόδουλος Κουτσουλιάνος: Η δράση της κατασκευής σπιτιών με τη βοήθεια ενός συστήματος κατάρτισης για ανέργους

      27 Μαρτίου 2025

      Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και το Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης 

      4 Απριλίου 2024

      Οι όροι για έναν βιώσιμο αγροτικό τομέα

      15 Φεβρουαρίου 2024

      Τα κριτήρια ESG και η λειτουργία τους στο σύγχρονο επιχειρείν

      29 Ιανουαρίου 2024

      Δια–λόγου Eπιχειρήματα: Συζήτηση με τον Γιώργο Αλογοσκούφη

      4 Ιανουαρίου 2024

      Η αρχαία βραχογραφία Murujuga δεν φαίνεται να επηρεάζεται από τις βιομηχανικές εκπομπές, σύμφωνα με νέα μελέτη

      1 Ιουνίου 2025

      Αντιμετώπιση της Λειψυδρίας και της Κλιματικής Κρίσης: Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της ΔΕΥΑ Λάρισας

      25 Μαΐου 2025

      Νάντια Ναλμπάντη: Αγκαλιάσαμε το Συμπόσιο κτηνοτροφίας

      2 Φεβρουαρίου 2025

      Προκλήσεις και Διαφωνίες για την Υλοποίηση των Έργων του «Ελλάδα 2.0»

      9 Ιανουαρίου 2025

      Χριστόδουλος Κουτσουλιάνος: Η δράση της κατασκευής σπιτιών με τη βοήθεια ενός συστήματος κατάρτισης για ανέργους

      27 Μαρτίου 2025

      Κώστας Τσιάρας: Φυσικές Καταστροφές και Διαχείριση των Υδάτινων Πόρων

      15 Σεπτεμβρίου 2024

      Χριστόδουλος Κουτσουλιάνος: Με ποια κριτήρια πρέπει να ψηφίσουμε στις αυτοδιοικητικές εκλογές

      5 Οκτωβρίου 2023

      Χριστόδουλος Κουτσουλιάνος: Οι λόγοι της μαζικής συμμετοχής υποψηφίων στις αυτοδιοικητικές εκλογές

      17 Σεπτεμβρίου 2023

      Παράταση του Ταμείου Ανάκαμψης: Μοχλός για Βιώσιμη Μετάβαση στην Ευρώπη

      22 Ιουνίου 2025

      Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης

      22 Ιουνίου 2025

      Ανησυχίες της Αθήνας για την Κατάργηση του Ρωσικού Αερίου: Ζητεί Εγγυήσεις Πριν Πει το «Ναι»

      22 Ιουνίου 2025

      Αγροτικές Επιδοτήσεις και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Στήριξη, Όχι Εξάρτηση

      22 Ιουνίου 2025

      Παράταση του Ταμείου Ανάκαμψης: Μοχλός για Βιώσιμη Μετάβαση στην Ευρώπη

      22 Ιουνίου 2025

      Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης

      22 Ιουνίου 2025

      Ανησυχίες της Αθήνας για την Κατάργηση του Ρωσικού Αερίου: Ζητεί Εγγυήσεις Πριν Πει το «Ναι»

      22 Ιουνίου 2025

      Αγροτικές Επιδοτήσεις και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Στήριξη, Όχι Εξάρτηση

      22 Ιουνίου 2025
    • Κατηγορίες
      1. ΣΥΝ+
      2. Αφιέρωμα
      3. Συνεντεύξεις
      4. Τουρισμός
      5. Τεχνολογία
      6. Ιστορία
      7. Έξυπνη Ζωή
      8. Δείτε τα όλα

      Υποστήριξη εργαζομένων για υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Παράδειγμα καλής πρακτικής για βιώσιμη ανάπτυξη

      20 Μαΐου 2025

      Λιγότερο από το 0,001% του παγκόσμιου θαλάσσιου πυθμένα έχει παρατηρηθεί οπτικά τις τελευταίες επτά δεκαετίες

      13 Μαΐου 2025

      Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβάλλει τα πρώτα πρόστιμα βάσει του νόμου για τις ψηφιακές αγορές – Στο στόχαστρο Apple και Meta

      28 Απριλίου 2025

      ΕΕ: Συμφωνία για νέο πλαίσιο παρακολούθησης του εδάφους

      21 Απριλίου 2025

      Hellenic Innovation Network of New York: Μια βραδιά καινοτομίας με τη Νιόβη Χριστόπουλου

      21 Φεβρουαρίου 2025

      Γιατί η Ελλάδα συνεχίζει να πληρώνει ακριβό ρεύμα;

      1 Μαΐου 2024

      Αλεξάνδρα Σδούκου:  Στόχος μας να δώσουμε στον πολίτη τη δυνατότητα να επενδύσει ο ίδιος στις ΑΠΕ για να μειώσει μακροχρόνια το ενεργειακό του κόστος

      1 Μαΐου 2024

      Μαρία Σπυράκη: Οι φόροι επιβαρύνουν την τιμή του ρεύματος περισσότερο από ό, τι την ελαφρύνουν οι κρατικές ενισχύσεις

      30 Απριλίου 2024

      Κλιματική αλλαγή και δάση: «Η φύση ξέρει πώς να αναγεννηθεί»

      2 Ιουνίου 2025

      Βιώσιμη ανάπτυξη από την περιφέρεια προς το κέντρο: Η στρατηγική της Επιτροπής REGI

      29 Μαΐου 2025

      Λάκης Βασιλειάδης: «Ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος είναι ευκαιρία για βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή»

      29 Μαΐου 2025

      Η Βιώσιμη Ανάπτυξη και οι Πράσινες Τεχνολογίες στο Επίκεντρο της Ελληνικής Συμμετοχής στην Έκθεση στην Κίνα

      27 Μαΐου 2025

      Mόνο το 16% των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων δημοσιεύει εκθέσεις ESG

      12 Μαΐου 2025

      Η Google προειδοποιεί τους χρήστες του Gmail για τα νέα μέτρα ασφαλείας

      26 Ιανουαρίου 2025

      Social media: «Ειδικά τα περίπλοκα συστήματα κάνουν λάθη»

      22 Ιανουαρίου 2025

       Τουρισμός: «Ποντάρει» στην βιώσιμη ανάπτυξη το 2025

      13 Δεκεμβρίου 2024

      Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης

      22 Ιουνίου 2025

      Έμφυλες προκαταλήψεις στην τεχνητή νοημοσύνη: Τι δείχνει νέα διεθνής έρευνα

      6 Ιουνίου 2025

      Η στρατιωτική ανασυγκρότηση απειλεί τους παγκόσμιους κλιματικούς στόχους

      4 Ιουνίου 2025

      AI στο Προσκήνιο των Μετόχων, Καθώς τα ESG Θέματα Υποχωρούν

      27 Μαΐου 2025

      Το πρόγραμμα Erasmus+ χρηματοδοτεί ένα σχέδιο για την ενίσχυση των πράσινων και κοινωνικών νεοφυών επιχειρήσεων.

      17 Μαρτίου 2025

      Όταν η Super βενζίνη απογείωσε τους κινητήρες μας και έριξε την ψυχολογία μας

      7 Δεκεμβρίου 2024

      Η ΕΕ τιμά τη μνήμη των θυμάτων της παγκόσμιας κλιματικής κρίσης

      15 Ιουλίου 2024

      Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

      5 Ιουνίου 2024

      Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης

      22 Ιουνίου 2025

      Evia Film Project 2024: Το Πράσινο Σινεμά Ανθίζει στη Βόρεια Εύβοια

      22 Ιουνίου 2025

      Αγορά εργασίας και βιώσιμη ανάπτυξη: Όταν οι πολιτικές έχουν κοινωνικό αποτύπωμα

      20 Ιουνίου 2025

      Γήρανση πληθυσμού: Από πρόκληση σε ευκαιρία με όπλο τη “silver economy”

      20 Ιουνίου 2025

      Παράταση του Ταμείου Ανάκαμψης: Μοχλός για Βιώσιμη Μετάβαση στην Ευρώπη

      22 Ιουνίου 2025

      Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης

      22 Ιουνίου 2025

      Ανησυχίες της Αθήνας για την Κατάργηση του Ρωσικού Αερίου: Ζητεί Εγγυήσεις Πριν Πει το «Ναι»

      22 Ιουνίου 2025

      Αγροτικές Επιδοτήσεις και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Στήριξη, Όχι Εξάρτηση

      22 Ιουνίου 2025
    Βιώσιμη ΑνάπτυξηΒιώσιμη Ανάπτυξη
    Αρχή»Ευρώπη»Προς ένα πιο βιώσιμο και ανθεκτικό διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών 
    Ευρώπη

    Προς ένα πιο βιώσιμο και ανθεκτικό διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών 

    Ένα κοινό όραμα για τις ευρωπαϊκές υποδομές μεταφορών
    Viosimi TeamΑπό Viosimi Team20 Δεκεμβρίου 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια4 λεπτά ανάγνωσης
    Διαμοίραση Facebook Twitter LinkedIn Email
    Διαμοίραση
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    «Πρόκειται για ένα ορόσημο για την ΕΕ. Η Ευρώπη χρειάζεται ένα βιώσιμο και ανθεκτικό δίκτυο μεταφορών που να ανταποκρίνεται στους προβληματισμούς κινητικότητας των πολιτών και των επιχειρήσεών μας, οικοδομώντας παράλληλα γέφυρες με τους γείτονές μας, ιδίως την Ουκρανία, τη Μολδαβία και τα Δυτικά Βαλκάνια. Πλέον διαθέτουμε τα μέσα για να ολοκληρώσουμε αυτό το δίκτυο.

    Αντίνα Βαλεάν, επίτροπος Μεταφορών – 19/12/2023

    Πολιτική συμφωνία επιτεύχθηκε μεταξύ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου επί του κανονισμού για τη στήριξη του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών (ΔΕΔ-Μ), για την οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκφράζει την ικανοποιήσή της.

    Οι συννομοθέτες συμφώνησαν να εντείνουν σημαντικά τις προσπάθειες για την οικοδόμηση ενός βιώσιμου και ανθεκτικού ΔΕΔ-Μ, μεταξύ άλλων παρέχοντας ισχυρά κίνητρα για την αύξηση της χρήσης πιο βιώσιμων μορφών μεταφορών και για τη βελτίωση της πολυτροπικότητας —δηλ. του συνδυασμού διάφορων τρόπων μεταφοράς για μία διαδρομή— στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού συστήματος μεταφορών.

    Το αναθεωρημένο ΔΕΔ-Μ θα θέσει υποχρεωτικούς στόχους:

    • Έως το 2040, οι επιβατικές σιδηροδρομικές γραμμές στο κεντρικό και στο εκτεταμένο κεντρικό δίκτυο ΔΕΔ-Μ θα επιτρέπουν στις αμαξοστοιχίες να κινούνται με ταχύτητες τουλάχιστον 160 km/h.
    • Σε ολόκληρο το δίκτυο ΔΕΔ-Μ, θα πρέπει να αναπτυχθεί το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS), ως το ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα σηματοδότησης, προκειμένου οι σιδηρόδρομοι να καταστούν ασφαλέστεροι και αποτελεσματικότεροι. Κατά συνέπεια, τα εθνικά κληροδοτημένα συστήματα «κατηγορίας Β» θα πρέπει σταδιακά να παροπλιστούν.
    • Έως το 2040, θα δημιουργηθούν προστατευμένοι χώροι στάθμευσης στο κεντρικό και στο εκτεταμένο κεντρικό οδικό δίκτυο του ΔΕΔ-Μ, ανά 150 km, κατά μέσο όρο. Η δημιουργία τέτοιων χώρων είναι πολύ σημαντική για την ασφάλεια των επαγγελματιών οδηγών και την εξασφάλιση ενδεδειγμένων συνθηκών εργασίας.
    • Οι μεγάλοι αερολιμένες που εξυπηρετούν πάνω από 12 εκατ. επιβάτες ετησίως θα πρέπει να συνδεθούν με τις σιδηροδρομικές γραμμές μεγάλων αποστάσεων. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της συνδεσιμότητας και της προσβασιμότητας προς όφελος των επιβατών και για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των σιδηροδρόμων έναντι των πτήσεων εσωτερικού.  
    • Ο αριθμός των τερματικών σταθμών μεταφόρτωσης πρέπει να αυξηθεί σύμφωνα με τις τρέχουσες και τις αναμενόμενες κυκλοφοριακές ροές και τις ανάγκες του κλάδου. Πρέπει επίσης να βελτιωθεί η ικανότητα εξυπηρέτησης των εμπορευματικών τερματικών σταθμών. Αυτό, εκτός από τη δυνατότητα κυκλοφορίας τρένων μήκους 740 m σε όλο το δίκτυο, θα συμβάλει ώστε περισσότερες εμπορευματικές μεταφορές να στραφούν σε πιο βιώσιμους τρόπους μεταφοράς, ενώ θα δώσει ώθηση στον ευρωπαϊκό κλάδο των συνδυασμένων μεταφορών (π.χ. συνδυασμός σιδηροδρομικών και οδικών μεταφορών για τα εμπορεύματα).
    • Και οι 430 μεγάλες πόλεις κατά μήκος του δικτύου ΔΕΔ-Μ θα πρέπει να αναπτύξουν σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας για την προώθηση της κινητικότητας μηδενικών και χαμηλών εκπομπών. 
    • Ο ευρωπαϊκός θαλάσσιος χώρος αποσκοπεί στην αποδοτική, βιώσιμη και αειφορική ενοποίηση του θαλάσσιου χώρου με άλλους τρόπους μεταφοράς. Για τον σκοπό αυτό, θα αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες και θα δημιουργηθούν νέες διαδρομές θαλάσσιων μεταφορών μικρών αποστάσεων, ενώ θα αναπτυχθούν περαιτέρω οι θαλάσσιοι λιμένες και οι συνδέσεις τους με την ενδοχώρα.

    Επιπλέον, θα βελτιωθούν οι μεταφορικές συνδέσεις με γειτονικές τρίτες χώρες, με την ενσωμάτωση της Ουκρανίας, της Μολδαβίας και των έξι εταίρων των Δυτικών Βαλκανίων στους νέους ευρωπαϊκούς διαδρόμους μεταφορών.

    Προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη ολοκλήρωση του δικτύου —έως το 2030 για το κεντρικό δίκτυο, έως το 2040 για το εκτεταμένο κεντρικό δίκτυο και έως το 2050 για το εκτεταμένο δίκτυο— η συμφωνία προβλέπει επίσης τη βελτίωση της διακυβέρνησης, π.χ. με εκτελεστικές πράξεις για τα κύρια διασυνοριακά τμήματα και συγκεκριμένα εθνικά τμήματα κατά μήκος των εννέα ευρωπαϊκών διαδρόμων μεταφορών. Αυτό, σε συνδυασμό με την καλύτερη ευθυγράμμιση μεταξύ των εθνικών σχεδίων μεταφορών και επενδύσεων και των στόχων ΔΕΔ-Μ, θα διασφαλίσει συνοχή κατά τον καθορισμό προτεραιοτήτων για τις υποδομές και τις επενδύσεις.

    Η πολιτική συμφωνία που επιτεύχθηκε πρέπει να εγκριθεί επίσημα. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο, οι νέοι κανόνες θα δημοσιευτούν στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα τεθούν σε ισχύ 20 ημέρες μετά τη δημοσίευσή τους.

    Η δρομολόγηση του νέου ΔΕΔ-Μ και των εννέα νέων ευρωπαϊκών διαδρόμων μεταφορών θα είναι το βασικό θέμα της εμβληματικής εκδήλωσης της Ευρώπης για την κινητικότητα «Ημέρες για τη σύνδεση της Ευρώπης» που θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες στις 2-5 Απριλίου 2024.

    Η αναθεώρηση του κανονισμού ΔΕΔ-Μ εντάσσεται στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, τη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή στρατηγική της ΕΕ που θα καταστήσει την ΕΕ κλιματικά ουδέτερη έως το 2050.

    Διαμοίραση. Facebook Twitter LinkedIn Email
    Προηγούμενο ΆρθροΕΕ: Εγκρίθηκε στήριξη στην Ελλάδα 150 εκατ. ευρώ για ενεργοβόρες επιχειρήσεις
    Επόμενο Άρθρο Συμφωνία για τις συσκευασίες και απόβλητα συσκευασίας στο Συμβούλιο Υπουργών Περιβάλλοντος

    Σχετικά Άρθρα

    Οικονομία

    Παράταση του Ταμείου Ανάκαμψης: Μοχλός για Βιώσιμη Μετάβαση στην Ευρώπη

    22 Ιουνίου 2025
    Έξυπνη Ζωή

    Ψηφιακό Πελατολόγιο: Νέο Εργαλείο κατά της Φοροδιαφυγής και υπέρ της Βιώσιμης Ανάπτυξης

    22 Ιουνίου 2025
    Ενέργεια

    Ανησυχίες της Αθήνας για την Κατάργηση του Ρωσικού Αερίου: Ζητεί Εγγυήσεις Πριν Πει το «Ναι»

    22 Ιουνίου 2025
    Κορυφαία Άρθρα

    Κι όμως σε «σκοτώνουν» εργασιακά όταν γεράσεις

    Η στήριξη του αγροτικού τομέα και οι περιβαλλοντικές προεκτάσεις

    Ο Ροζ Ελέφαντας απειλεί την βιώσιμη ανάπτυξη

    Η ΠΚΜ στο «GREEK TOURISM & GASTRONOMY WORKSHOP» στη Γάνδη του Βελγίου 

    Ατμοσφαιρική ρύπανση: Οι 10 πιο μολυσμένες πόλεις της Ελλάδας

    ΗΠΑ: Σε κίνδυνο δισ. δολάρια λόγω έλλειψης διαχείρισης του κλιματικού κινδύνου στα κρατικά συνταξιοδοτικά ταμεία

    Εταιρική δέουσα επιμέλεια: νέοι κανόνες για ανθρώπινα δικαιώματα και περιβάλλον

    Φλόγα
    Σύλλογος
    Ακολουθήστε μας
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram

    Bιώσιμη Ανάπτυξη | Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

    Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (EISD) εκδίδει το περιοδικό “Βιώσιμη Ανάπτυξη” που έχει σαν στόχο την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου για θέματα που προάγουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με σκοπό την πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας του ανθρώπου, καταπολέμησης της φτώχειας, προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων.
    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    Διεύθυνση: 19ης Μαΐου 52, Τ.Θ. 60256, Θέρμη, 57001 Θεσσαλονίκη
    Τηλέφωνο: 2310210777
    E-mail: info@viosimi.gr

    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • Aρχή
    • Ταυτότητα
    • Όροι χρήσης
    • Διαφήμιση
    • Επικοινωνία
    © 2025 Viosimi.gr. All rights Reserved. Developed by Task.gr

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.